Intra in spital 3 motociclisti grav raniti dupa ce au avut accident. Dupa operatie merge doctotul la fiecare sa-l intrebe ce a patit. Il intreaba pe primul:
-Cum ai avut accidentul?
-Pai domnule doctor am acasa o Yamaha si m-am dus cu 200 km/h am vazut o blonda m-am uitat dupa ea si primul stalp a fost a meu. Doctorul ii spune sa nu se mai uite dupa femei cand conduce.
Merge la al doilea.
-Tu ce ai patit?
-Domnule doctor am acasa o Honda m-am dus cu 250 km/h am vazut o blonda primul pom a fost a meu.
Doctorul ii spune din si lui sa nu se mai uite dupa femei in timp ce conduce. Merge la al treilea.
-Tu cum ai avut accidentul?
-Pai domnule doctor, am acasa un jaf de motoreta si cand i-am vazut pe astia 2 cu ce viteza trec pe langa mine am crezut ca eu stau pe loc si m-am dat jos sa vad ce are.

Cica merea leul pin padure… tantos asa cum ii el. Si cum mere el, vede un iepuras si-l intreaba :
-Ia zi ma amaratule cin’ ii regele animalelor?
-Tu, tu esti Marite !
-Bine ma, bine!
Mere asta mai departe si sa intalneste cu lupul. Il intreaba si pe asta :
-Cin’ ii ma regele animalelor?
-Tu esti Marite, tu esti!
-Da mai, te stii !
Mere leul nost mai departe si da de elefant.
Il intreaba p asta:
-Cine-i ma umflatule regele animalelor?
Drept replica, elefantu il ia-n trompa si-l arunca intr-un copac. Dupa fo doua ore, sa scoala si leu, se aduna de pe jos, sa uita la elefant si zice:
-Bine ma, NU stii, nu stii!

2 pisici
2 pisici langa televizor, una catre cealalta :
-Da-te fata mai incolo de langa TV ca iei purici.

Unui arab nu-i mai mergea camila. Se duce la un camilo-service pe a carui firma scria „Castrez camile fara durere!”.
Duce camila, o urca pe rampa, mecanicul ia doua caramizi, loveste testiculele camiloiului, care fuge ca din pusca. Arabul suparat:
– Dom’le, da pe firma scrie ca le castrati fara durere!
– Toata chestia e sa nu-ti prinzi degetele intre caramizi!

Un american un englez si BULA sunt capturati de nazisti. Nemtii ii urca in avion si le spun ca ii vor arunca fara parasuta dar daca vor striga in cadere „HEIL HITLER !!” vor scapa… Primu’ e americanu:
– ‘HEIL HITLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER’ BUF !!! – terci.
Al doilea e englezu:
– ‘HEIL HITLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER’ BUFFF !!! – bucati.
Al treilea il arunaca pe BULA:
– ‘…’
…. Dupa 20 de minute BULA dand din aripi ca o pasare bate la usa avionului:
– ‘Cum ziceai ca il chema ba’ pe ala ?’