Un tip intra intr-un bar si zice:
-Sase whiskiuri duble. La care barmanul: -Trebuie ca ai avut o zi data naibii.
-Da, tocmai am aflat ca fratele meu mai mare e homosexual. A doua zi acelasi tip intra in acelasi bar si cere aceleasi bauturi. Barmanul intreaba acelasi lucru si tipul raspunde:
-Da, tocmai am aflat ca si fratele meu mai mic e homosexual. A trei zi scena se repeta. Barmanul zice:
-La dracu! A mai ramas cineva in familia ta caruia sa-i placa femeile?
-Da, nevasta-mea!…

Itic si Strul:
– Buna, Itic.
– Buna, Strul.
– Dar ce vad, Itic! Ai fata tatuata! Îmbraci o rogojina! Pene în par! Ce, ai înnebunit?
– N-am înnebunit, sînt sef de trib. Ce sa-ti spun – mîncare cîta vrei, bani cîti vrei, femei cîte vrei. Adevarat ca e mult de lucru si ma enervez, dar cînd ma enervez spînzur vreo doi-trei negri si-mi trece. Dar ce vad, Strul! Ai casca pe cap! Porti uniforma! Tii în mîna o pusca mitraliera! Ce, ai înnebunit?
– N-am înnebunit, sînt mercenar. Ce sa-ti spun – mîncare cîta vrei, bani cîti vrei, femei cîte vrei. Adevarat ca e mult de lucru si ma enervez, dar cînd ma enervez împusc vreo doi-trei negri si-mi trece. Dar de Smil, ai auzit ceva?
– Am auzit. Smil saracu’ a ramas la Bucuresti. Acum e mare director.
– Vai, ce aventurier…

O baba avea trei gineri.
Intr-o zi cand ginerele mare venea de la servici, baba care il vede intrand pe poarta sare în fintina. Asta sare dupa ea si o salveaza.
A doua zi in curte ginerele gaseste o Dacie cu un biletel pe capota „Bine faci, bine primesti” Mama soacra.
In alta zi aceeasi poveste dar acum cu ginerele mijlociu.
Sare si asta dupa baba în fintina o salveaza si în urmatoarea zi gaseste în curte o motocicleta cu un biletel:”Bine faci, bine primesti” Mama soacra.
Vine si rindul ginerelui mic.Baba face saritura de rigoare dar inainte sa sara dupa ea ginerele mic sta putin si se gindeste: Daca ala mare a primit o Dacie, ala mijlociu o motocicleta eu ce o sa primesc ? O bicicleta?
Aiurea, nu-mi trebuie. Las-o sa moara!
In urmatoarea zi in curte cind iese vede un Mercedes cu un biletel pe capota: „Bine faci, bine primesti” Tata socru.

Pe o sosea din USA, in mijlocul desertului, trece un motociclist cu un motor super-dooper, 300 km/h… Cand ajunge in dreptul unui bar, dintr-un orasel mic, striga:
– Cine mai are motocicleta ca a meaaa!
Peste 1 ora, iar trece si striga:
– Cine mai are motocicleta ca a meaaa!
Dupa alta ora …
– Cine mai are motocileta ca a meaaa!
Un tip din bar, enervat, iese afara si striga :
– Eu!
Ora urmatoare, iar trece tipul si striga:
– Si cum se opresteee???

Suna soneria. Sotia disperata se roaga:
– Doamne fa sa dispara amantul, iar sotul sa nu stie nimic. La care un glas din inalturile cerului spune:
– Bine, fie…te scap… dar cand o sa mori o sa ti se traga de la APA. Sotia a fost bucuroasa ca a scapat de amant, gandindu-se ca in ceea ce priveste apa…va avea grija si se va feri. Peste un timp apare o oferta de nerefuzat pentru o croaziera pe mare, impreuna cu toate prietenele ei. Se duce femeia in excursie, cand deodata incepe o furtuna.
Femeia iar se roaga:
– Doamne, stiu ca mi-ai spus ca o sa mor din cauza apei…dar acum, gandeste-te…sunt atatia oameni nevinovati…pentru mine o sa omori toti oamenii de pe acest vas? La care glasul raspunde:
– De-ai sti de cati ani ma chinui sa va adun pe toate la un loc.

Un cuplu ia cina intr-un restaurant de lux. La un moment dat se apropie de masa lor o femeie foarte atragatoare si clar mai tanara decit sotia. Necunoscuta se apleaca si-l saruta pe barbat cu un gest plin de familiaritate si tandrete. Sotia hiper-revoltata intreaba:
– Cine e fufa asta? la care sotul raspunde calm:
– E amanta mea!
– Sotia riposteaza pe un ton ucigas:
– Divortez! Ma mut inapoi la mama!.
Sotul nu-si pierde calmul si-i raspunde:
– Bine, daca tu crezi ca iti va fi mai bine asa. Dar nu uita ca dupa divort se vor termina vacantele in strainatate, shopping-ul de Craciun la Paris, vacantele de schi in Alpi si asa mai departe. Eu nu tin neaparat sa divortez dar nu iti voi sta in cale. Minute de tacere in clinchet de tacamuri. Deodata se deschide usa si intra cel mai bun amic al cuplului la brat cu o femeie tanara si atragatoare. Sotia intreaba consternata:
– Cine-i tipa care a intrat cu M.?
Sotul raspunde fara vreo modificare in tonul vocii:
– Este I., amanta lui. Dupa alte cateva secunde de tacere se aude vocea sotiei
spunand:
– A noastra-i mai frumoasa!

Savoarea vietii
Viata de zi cu zi, masini, fotbal, fete, baruri, cluburi, bancuri,stiri, comentarii,citate,music,movie,marketing, management, comunicare, negociere,etc